Zastupitelstvo 26.6. diskuze o podjezdu Kuklenské ulici
Při diskuzi před hlasováním zastupitelstva Hradce Králové 26. června 2018 k problematickému podjezdu v Kuklenské se výpovědi představitelů magistrátu neshodovaly s tvrzením SŽDC.
Představitelé města tvrdí, že podjezd v Kuklenské dostali nařízený od SŽDC a financovat jej proto nebudou. SŽDC ovšem uvádí, že s návrhem plnohodnotného mimoúrovňového křížení prosazuje město.
Vědomé klamání, nepravda, nepřesné to jsou slova pana Schejbala, vůči představitelům Kaštanky, kdo ale vědomě klame a uvádí nepravdy?
Udělejte si obrázek sami:
audio záznam ze zastupitelstva
Ing. Jaromír Doležal v diskuzi uvedl informace, které jsme čerpali z posudku EIA z části o hydrologickém průzkumu, plán podjezdu je z prezentace Sudopu 2016, jiný jsme zatím nedostali a množství odčerpané vody jsme konzultovali s firmou Geostav Zlín.
Vážená paní Vodičková,
pravdivá odpověď:
hlavním investorem liniové stavby „Modernizace trati Hradec Kr.-Pardubice-Chrudim, 2. stavba, zdvoukolejnění
Opatovice nad Labem – Hradec Králové“ je Správa železniční dopravní cesty, s.o., Statutární město Hradec Králové
se spolupodílí na financování mimoúrovňových křížení ul.Kuklenská a Honkova. Stavbu a investiční náklady podchodu
Bezručova zahrne SŽDC s.o. do liniové stavby.
Přejezdy a přechody řešené mimoúrovňově:
P5367 km 17,501 Březhrad – podchod – náhrada přejezdu/přechodu ve stanici
P5371 km20,601 ul.Bezručova – podchod pro pěší a cyklisty
P5372 km 20,984 ul.Kuklenská – podchod pro pěší a cyklisty/úrovňový přejezd pro IAD
P5373 km21,618 ul.Honkova – podchod pro pěší a cyklisty/úrovňový přejezd pro IAD
Všechny ostatní přejezdy jsou řešeny úrovňově – tzn.budou zdvoukolejněny a nově zabezpečeny.
S pozdravem
XY
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
dopis SŽDC
Vážený pane náměstku,
ke stavbě „Modernizace trati Hradec Kr.-Pardubice-Chrudim, 2.stavba, zdvoukolejnění Opatovice n.Lab.-Kradec Kr.“ si Vám dovoluji sdělit tyto informace.
Průběh stavby dle SoD E617-S-2461/2015 – HMG Dodatek č.5:
4.dílčí etapa – zapracování úprav z důvodu změn mimoúrovňového křížení – plnění 13.8.2017
Jedná se o změnu tech.řešení MÚK ul.Kuklenská/Poděbradova
Původní řešení – plnohodonotné obousměrně mimoúrovňové křížení pro automobilovou dopravu, pěší a cyklisty bylo, na základě Usnesení ZM/2016/1443 ze dne 29.11.2016 Zastupitelstva města Hradec Králové (varianta 3b), změněno na mimoúrovňové obousměrné křížení pro pěší a cyklisty+ úrovňový přejezd pro IAD.
Po schůzce generálního ředitele SŽDC a primátora města (březen/2018) bylo městu umožněno zvolit definitivní variantu MÚK ul.Kuklenská/Poděbradova.
Dne 9.4.2018 proběhlo na MM HK jednání, na kterém všichni předsedové politických klubů vyjádřili souhlas s návratem k variantě plnohodnotného MÚK v lokalitě Kuklenská/Poděbradova, případně Kuklenská/Kuklenská.
Dle informace náměstka primátora bude vybraná varianta MÚK projednána a odsouhlasena na zasedání Zastupitelstva města Hradec Králové v červnu 2018.
S pozdravem
XY
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Hlasování zastupitelstva o podjezdu pro automobilovou dopravu v Kuklenské ulici aneb tři stateční.
Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
Hlasování zastupitelstva o podjezdu pro automobilovou dopravu v Kuklenské ulici aneb tři stateční.
B.S.